Αν ένα πρόβλημα δεν έχει λύση, ίσως δεν είναι πρόβλημα, αλλά ένα δεδομένο που δεν χρειάζεται να λυθεί, αλλά να αντιμετωπισθεί με τον καιρό. Σιμόν Πέρεζ, 1923- , Ισραηλινός πολιτικός.

Ομάδα εργασίας θα διευθετήσει τα τεχνικά ζητήματα που εκκρεμούν για την παραχώρηση συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ

27 Ιανουαρίου, 2020

Τη σύσταση ολιγομελούς ειδικής ομάδας εργασίας, η οποία εντός των επόμενων ημερών θα διευθετήσει τα τεχνικά ζητήματα που εκκρεμούν, ώστε να είναι όλα έτοιμα για να υλοποιηθεί άμεσα τα όσα προβλέπει το σχέδιο σύμβασης με το οποίο ανατίθενται στα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης 25 περιαστικές γραμμές του ΟΑΣΘ για περίοδο δύο χρόνων, αποφάσισε η  συντονιστική σύσκεψη που κάλεσε για σήμερα ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ). 
Αυτό τόνισε, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ, Γιάννης Τόσκας, εκφράζοντας την ελπίδα ότι μέχρι το τέλος της εβδομάδας το Ελεγκτικό Συνέδριο θα ανάψει το πράσινο φως στο προαναφερόμενο σχέδιο σύμβασης, έτσι ώστε «να ξεκινήσουν σταδιακά να μπαίνουν τα δρομολόγια από τα μέσα Φεβρουαρίου», είπε χαρακτηριστικά.     
Όπως εξήγησε ο κ. Τόσκας, η ειδική ομάδα εργασίας θα έχει συγκεκριμένο έργο και χρονοδιάγραμμα. Συγκεκριμένα, όπως σημείωσε, έργο της θα είναι να ρυθμίσει τη διαδικασία και το χρονοδιάγραμμα τοποθέτησης εκδοτικών και ακυρωτικών μηχανημάτων εντός των λεωφορείων των ΚΤΕΛ, αλλά και της λειτουργίας του συστήματος τηλεματικής κατά τον πληρέστερο τρόπο. «Η προμήθεια των εκδοτικών και ακυρωτικών μηχανημάτων θα γίνει από τον ΟΑΣΘ», επισήμανε ο κ. Τόσκας και πρόσθεσε ότι «εντός των λεωφορείων του ΚΤΕΛ θα εγκατασταθεί ένα εκδοτικό μηχάνημα και έως δύο ακυρωτικά μηχανήματα».
Αναφορικά με την κατανομή των 65 περίπου οχημάτων του ΟΑΣΘ, που θα αποδεσμευτούν μετά την έναρξη της υλοποίησης της συμφωνίας με τα ΚΤΕΛ, ο κ. Τόσκας επισήμανε: «100% δεν θα πάνε σε γραμμή κορμού. Κυρίως θα δρομολογηθούν για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού στις δυτικές συνοικίες, όπως μεταξύ άλλων Εύοσμο και Κορδελιό».
Στη σημερινή σύσκεψη, την οποία ο κ. Τόσκας χαρακτήρισε εποικοδομητική, τέθηκαν επί τάπητος ζητήματα που αφορούν την εποπτεία του συγκοινωνιακού έργου που θα εκτελούν τα ΚΤΕΛ, στο πλαίσιο της παραχώρησης των 25 περιαστικών δρομολογίων από τον ΟΑΣΘ, αλλά και ζητήματα όπως-μεταξύ άλλων- «ο ανεξάρτητος ελεγκτής, οι πιστοποιήσεις του ΟΣΕΘ, η εκπαίδευση των οδηγών των ΚΤΕΛ από οδηγούς του οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης και η χρήση των τερματικών σταθμών, αμαξοστασίων και σταθμαρχείων».
Στην κρίσιμη συντονιστική σύσκεψη που συγκάλεσε, φιλοξένησε και συντόνισε ο ΟΣΕΘ και συγκεκριμένα ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου, Γιάννης Καλογερούδης και ο διευθύνων σύμβουλος Γιάννης Τόσκας, συμμετείχαν ο πρόεδρος και ο διευθύνων Σύμβουλος του ΟΑΣΘ, Γιώργος Σκόδρας και Γιάννης Σπανός αντίστοιχα, ο πρόεδρος των ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Στέφανος Τσόλης καθώς και οι επικεφαλής των ΚΤΕΛ Χαλκιδικής, Σερρών και Κιλκίς, εκπρόσωποι των εργαζομένων του ΟΑΣΘ και οι συγκοινωνιολόγοι του ΟΣΕΘ που «έτρεξαν» τις μελέτες για τις γραμμές.
Τονίζεται ότι η πλειονότητα των συμμετεχόντων στη σημερινή σύσκεψη κοινή θέση αποτέλεσε ότι στις σημερινές συνθήκες της οριακής κατάστασης στην οποία έχει φτάσει ο ΟΑΣΘ, η σύμπραξη με τα ΚΤΕΛ θα δώσει πολύτιμη ανάσα στην αστική συγκοινωνία και θα ανακουφίσει το επιβατικό κοινό, τουλάχιστον μέχρι την οριστική επίλυση του προβλήματος.
Στο μεταξύ, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος του Συνδικάτου των εργαζομένων του ΟΑΣΘ, Δημήτρης Τσερμενίδης, επανέλαβε ότι οι εργαζόμενοι είναι αντίθετοι με το προωθούμε σχέδιο σύμβασης και συμπλήρωσε ότι θα χρησιμοποιήσουν όλα τα ένδικα μέσα προκειμένου αυτό να μην εφαρμοστεί. «Θα σεβαστούμε οτιδήποτε αποφασίσει η ελληνική δικαιοσύνη, αλλά θα ζητήσουμε τη γνώμη της», σημείωσε χαρακτηριστικά. 

Ε.Α.

Read previous post:
Τι προβλέπει το νέο σχέδιο νόμου του υπουργείου Μεταφορών για τα υδροπλάνα

Τη δυνατότητα ίδρυσης υδατοδρομίου και σε ιδιωτικό φορέα πέραν των λιμένων και λιμνών της χώρας, δίνει το νέο σχέδιο νόμου...

Close