Το αρχαιότερο και βαθύτερο συναίσθημα του ανθρώπου είναι αυτό του φόβου, και ο αρχαιότερος και βαθύτερος φόβος είναι αυτός του αγνώστου. H.P. Lovecraft, 1890-1937, Αμερικανός συγγραφέας ιστορικών

Οι νικητές των Lenovo RetailBusiness Awards 2020

14 Ιουλίου, 2020

H εταιρία “Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης” αναδείχθηκε Retailer της Χρονιάς και ο Κώστας Γεράρδος, αντιπρόεδρος και διευθ. σύμβουλος της Πλαίσιο Computers, τιμήθηκε με τη διάκριση του Retail Manager, στη 18η Τελετή Απονομής της διοργάνωσης των Lenovo RetailBusiness Awards 2020.

Η μεγάλη γιορτή του Λιανεμπορίου και της Βιομηχανίας πραγματοποιήθηκε φιλοξενήθηκε από το δήμαρχο Γλυφάδας, Γιώργο Παπανικολάου, στο νέο Drive-In της Γλυφάδας. Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, ‘Αδωνις Γεωργιάδης, o οποίος πραγματοποίησε και την απονομή του κορυφαίου βραβείου της βραδιάς για τον Retailer of the Year και υπογράμμισε την εγκυρότητα του θεσμού και τη σημασία του για το ελληνικό επιχειρείν.

Όπως αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στην ανακοίνωση των διοργανωτών, τα πρώτα Drive In Awards σε παγκόσμιο επίπεδο αποτέλεσαν μια μεγάλη γιορτή και έδωσαν ένα μήνυμα αισιοδοξίας, καινοτομίας και δημιουργικότητας, καταδεικνύοντας πως η αγορά όχι μόνο θα έχει πάντα λόγους για να γιορτάζει, αλλά πάντα θα βρίσκει και τον τρόπο να το κάνει. Με μια 100% ασφαλή εκδήλωση για όλους, η οποία πραγματοποιήθηκε σε πλήρη συμμόρφωση με τα πρωτοκόλλα ασφαλείας και πρόληψης, τα Lenovo RetailBusiness Awards 2020 κατόρθωσαν για ακόμη μια χρονιά να αποδειχθούν πιστά στο ραντεβού τους με την αγορά του Λιανεμπορίου και της Βιομηχανίας και να επιβραβεύσουν τα στελέχη και τις επιχειρήσεις που ξεχωρίζουν.

Σημειώνεται πως οι νικητές, για ακόμη μια χρονιά, αναδείχθηκαν μετά την αξιολόγηση και την ψηφοφορία ευρύτατης επιτροπής αξιολόγησης, στην οποία συμμετείχαν εκπρόσωποι των σημαντικότερων θεσμικών φορέων και ινστιτούτων της ελληνικής αγοράς, επικεφαλής εταιρειών μετρήσεων και ερευνών (GfK, ΙRI) και εκπρόσωποι του ακαδημαϊκού χώρου, με την KPMG να αποτελεί και φέτος, για 15η συνεχή χρονιά, τον ελεγκτικό φορέα της διοργάνωσης.

Στις εταιρείες που απέσπασαν κάποια διάκριση στα Lenovo RetailBusiness Awards 2020 συμπεριλαμβάνονται οι Γρηγόρης, ΙΚΕΑ, ΑΒ Βασιλόπουλος, Lidl Ηellas, Πλαίσιο, Οgilvy, Frank & Fame, Wunderman Thompson, Goody’s Burger House, e-fresh.gr, Mασούτης, Metro/My market, City Link, Pizza Fan, Public, 362 Grocery, Bενέτης, Vodafone, Γερμανός, Wind, Utopia (Golden Hall), Μουστάκας, Γιώτης, ΜΕΓΑ, Mondelēz International, Alfa Pastry, Solid Havas, Λουξ, Magicdoorz, Κafea Terra, Αθηναϊκή Ζυθοποιία, Μπάρμπα Στάθης, Αγγελάκης και ΔΕΛΤΑ Τρόφιμα.

Παρουσιαστές της βραδιάς ήταν για ακόμη μια χρονιά οι δημοσιογράφοι Δημήτρης Καμπουράκης και Δώρα Παντέλη

Προμηθευτές της Χρονιάς, βάσει της έρευνας που πραγματοποίησε, για μία ακόμα φορά, αποκλειστικά για το περιοδικό RetailBusiness και την Direction Business Network, το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών The Hellenic Research House, αναδείχθηκαν οι L’Oréal Hellas (Non Food), Μέλισσα Κίκιζας (Food & Drink), LG Electronics (Λευκές – Μαύρες Συσκευές) και HP (Τεχνολογία).

Επιπλέον, Τιμητικά Βραβεία δόθηκαν στη Lenovo για την επιτυχημένη πορεία 15 ετών στην ελληνική αγορά, ενώ η Public τιμήθηκε με τη διάκριση Retail Deal για τη συμφωνία με τη MediaMarkt, χάρη στην οποία δημιουργείται ένας νέος ισχυρός retailer στον τομέα ειδών τεχνολογίας, ψυχαγωγίας, πολιτισμού και οικιακών συσκευών. Τέλος, με το βραβείο Retail Investment διακρίθηκε ο ΟΠΑΠ για την ανάπτυξη και το 2019 του δικτύου καταστημάτων Play, με 38 νέα καταστήματα, 780 νέες θέσεις εργασίας και 14% αύξηση της πελατειακής βάσης του Οργανισμού.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δουν αναλυτικά τους νικητές όλων των βραβείων στο www.retailawards.gr

Στον εναρκτήριο χαιρετισμό του, ο εκδότης της Direction και οικοδεσπότης της βραδιάς, Βαγγέλης Παπαλιός, υπογράμμισε πως η εκδήλωση σχεδιάστηκε και πραγματοποιήθηκε με κυρίαρχη προτεραιότητα την απόλυτη ασφάλεια όσων βρέθηκαν στο Drive-In της Γλυφάδας, ενώ τόνισε πως η φετινή διαφορετική εκδοχή της Τελετής Απονομής είχε στόχο να στείλει το μήνυμα προς πάσα κατεύθυνση «πως το Λιανεμπόριο και η Βιομηχανία όχι μόνο έχουν πάντα λόγους να γιορτάζουν, αλλά και θα βρίσκουν πάντα τρόπους να το κάνουν».

«Θέλαμε τη φυσική παρουσία και επιλέξαμε το Drive-In για να δώσουμε ένα μήνυμα δημιουργικότητας, αισιοδοξίας και καινοτομίας. Ξεκάθαρος στόχος μας από την πρώτη στιγμή ήταν -τηρώντας όλα τα απαραίτητα μέτρα- να φέρουμε ξανά κοντά τους ανθρώπους του Λιανεμπορίου και της Βιομηχανίας και να τους χαρίσουμε μια ιδιαίτερη εμπειρία και μια μοναδικά ξεχωριστή βραδιά», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Χορηγός Τίτλου της 18ης διοργάνωσης των RetailBusiness Awards ήταν η Lenovo, Mέγας Χορηγός η ΟΠΑΠ Α.Ε., ενώ η ΑΒ Βασιλόπουλος υπήρξε Χορηγός της Κατηγορίας «Προμηθευτής της Χρονιάς Food & Drink- Non Food». Επίσης, τη διοργάνωση υποστήριξαν οι Γρηγόρης, IRI, West, Σκλαβενίτης, Αθηναϊκή Ζυθοποιία, Panasonic Business, Αsterias Creative Design, Sound & Visual K. Παπαθανασίου, Imagepro, Vision, (χορηγοί), Wind (Τelecoms Provider) Pressious Arvanitidis (εκτυπώσεις), Polichromo (ψηφιακές εκτυπώσεις), Evin Ιntzoglou, Οgilvy, Ελληνικά Κελάρια, ΜΕΓΑ, Music4Media, Flexbook (Offical Partners), Μass Courier (διανομές) και KPMG (ελεγκτικός φορέας).

Read previous post:
Η λίστα με τους Γερμανούς εκθέτες στην 85η ΔΕΘ, με τιμώμενη χώρα τη Γερμανία

Ισχυρούς εκπροσώπους από όλους τους βασικούς κλάδους της βιομηχανίας, του εμπορίου και των υπηρεσιών, καθώς και φορέων της γερμανικής αγοράς,...

Close