«LoveHER | 5 Senses | 365 Days»: Αγαπήστε το Ηράκλειο με όλες τις αισθήσεις. Αυτό είναι το κεντρικό μήνυμα της νέας καμπάνια του Δήμου Ηρακλείου Κρήτης. Εμπνευσμένη από τα τρία πρώτα γράμματα HER της αγγλικής λέξης HERAKLION, η καμπάνια αναδεικνύει το Ηράκλειο, ως έναν τόπο πλούσιο σε ιστορία, πολιτισμό και γεύσεις, ως τον ιδανικό προορισμό που προσφέρεται για απόλαυση 365 μέρες τον χρόνο. Η καμπάνια «LoveHER» σε προσκαλεί να ανακαλύψεις, να ζήσεις και να αγαπήσεις το Ηράκλειο με όλες σου τις αισθήσεις: Κοιτώντας, Νιώθοντας, Δοκιμάζοντας, Οσφραίνοντας, Ακούγοντας, ή αλλιώς See, Feel, Taste, Smell, Hear. Κάτι που αποτυπώνεται και στο εντυπωσιακό βίντεο που παρουσιάστηκε και συνοδεύει από χθες την νέα τουριστική καμπάνια.
Ο δήμαρχος Αλέξης Καλοκαιρινός, σε εκδήλωση στο κέντρο της πόλης, τόνισε ότι το Ηράκλειο έχει όλες τις προϋποθέσεις να καταστεί, εκτός των άλλων, και σημαντικός τουριστικός προορισμός. Αναφέρθηκε στην νέα τουριστική καμπάνια αναλύοντας τη βαθύτερη σημασία του κεντρικού μηνύματος, επισημαίνοντας ότι «πρέπει να προσπαθήσουμε περισσότερο για την πόλη». Ειδικότερα, ανέφερε, πως «πρέπει να βελτιώσουμε τις υποδομές μας, να χτίσουμε με πάθος πάνω σε ένα κεφάλαιο το οποίο υπάρχει ήδη. Αυτό είναι το μήνυμα και της καμπάνιας LoveHER. Με όλες μας τις αισθήσεις, με όλες μας τις δυνάμεις θα προσπαθήσουμε να κάνουμε το Ηράκλειο ένα προορισμό για όλο το χρόνο, για όλους τους ανθρώπους. Αυτός είναι ένας στόχος εφικτός, αρκεί βέβαια να τον πιστέψουμε και να τον ενστερνιστούμε πρώτα από όλα εμείς οι ίδιοι», τόνισε.
Την εκδήλωση χαιρέτησαν με βιντεοσκοπημένα μηνύματά τους η υπουργός Τουρισμού και η πρόεδρος του ΕΟΤ. Η κυρία Όλγα Κεφαλογιάννη δήλωσε ότι: «Η καμπάνια αναδεικνύει την αυθεντικότητα και την πλούσια πολιτιστική κληρονομιά του Ηρακλείου, προσελκύοντας επισκέπτες που αναζητούν μοναδικές ταξιδιωτικές εμπειρίες. Είμαι βέβαιη ότι η καμπάνια «LoveHER» θα επιτύχει τους στόχους της και θα συμβάλει στη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη της περιοχής. Το υπουργείο Τουρισμού στηρίζει πάντα προσπάθειες που έχουν ως στόχο την ανάδειξη της αυθεντικότητας των προορισμών, με επικοινωνιακά σύγχρονο τρόπο» είπε.
Απ΄ την πλευρά της η πρόεδρος του ΕΟΤ ‘Αντζελα Γκερέκου, σημείωσε ότι η συγκεκριμένη πρωτοβουλία φώτισε την αυθεντική γοητεία και τον πολιτιστικό πλούτο του Ηρακλείου, προσελκύοντας επισκέπτες που αναζητούν ξεχωριστές εμπειρίες. Τόνισε ακόμη ότι ο ΕΟΤ ενίσχυσε την προώθηση αυτής της καμπάνιας, συμβάλλοντας στην καθιέρωση του Ηρακλείου ως προορισμού με βιώσιμο τουρισμό και ποιοτική τουριστική ανάπτυξη. Η πρόεδρος του ΕΟΤ δεν παρέλειψε να υπογραμμίσει τη σημασία της συνεργασίας όλων των φορέων και κατοίκων για την επίτευξη αυτών των στόχων και συνεχάρη τη Δημοτική Αρχή και όλους όσοι συνέβαλαν στην υλοποίηση αυτής της εξαιρετικής προσπάθειας.
Στη φιλοσοφία της καμπάνιας αναφέρθηκε ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Οικονομικών και Ανάπτυξης της Τοπικής Οικονομίας Γιώργος Αγριμανάκης, ο οποίος ανέπτυξε το όραμα της Δημοτικής Αρχής και τόνισε τις σημαντικές και ποικίλες δυνατότητες του Δήμου Ηρακλείου. Ο κ. Αγριμανάκης σημείωσε ότι το Ηράκλειο είναι ένας προορισμός που μπορεί να προσφέρει μοναδικές δυνατότητες για ειδικές μορφές τουρισμού όπως είναι ο συνεδριακός και ο αθλητικός τουρισμός, ο αγροτουρισμός αλλά και ο γαστρονομικός τουρισμός, υπενθυμίζοντας ότι ο Δήμος είναι αναγνωρισμένη Δημιουργική Πόλη Γαστρονομίας από την UNESCO.
Μάλιστα, ο Δήμος Ηρακλείου, σε συνεργασία με την Κοινότητα Κάτω Ασιτών και τον Πολιτιστικό Σύλλογο Κάτω Ασιτών «Το Γοργολαΐνι», διοργάνωσε το Φεστιβάλ Γαστρονομίας στις Κάτω Ασίτες, στο πλαίσιο της επίσημης έναρξης της καμπάνιας και του επιτυχημένου θεσμού Heraklion Flavors, που προβάλλει τον γευστικό πλούτο και τη γαστρονομική κληρονομιά του Ηρακλείου.
Το Φεστιβάλ εστίασε στη μαγειρική παράδοση της ενδοχώρας του Ηρακλείου, προβάλλοντας τα τοπικά προϊόντα και τους παραγωγούς της περιοχής. Οι επισκέπτες απόλαυσαν μια πληθώρα παραδοσιακών πιάτων, από τις τοπικές μαγείρισσες. Τέλος, το φεστιβάλ ολοκληρώθηκε με ζωντανή μουσική από καλλιτέχνες, οι οποίοι μας μύησαν στην έννοια της «βεγγέρας» και στον τρόπο ζωής στην ενδοχώρα του Ηρακλείου.
Δείτε το spot εδώ: https://www.youtube.com/watchv=TrIEkbYnW-k