Ο καλύτερος τρόπος για να αξιολογείς μια ηγεσία είναι να διερωτάσαι τι σφάλματα είναι ικανοί να κάνουν - Karl Popper

Κυρ. Πιερρακάκης: Όπου προκύπτουν προβλήματα τα αντιμετωπίζουμε ένα-ένα

20 Σεπτεμβρίου, 2024

Εντολή στις αρμόδιες υπηρεσίες να λυθεί το ζήτημα, αλλά και να παρέχουν λεπτομερή ενημέρωση για το τι συνέβη σχετικά με το περιστατικό εντολής απομάκρυνσης μαθήτριας από την τάξη της στη Χαλκιδική επειδή ήταν υπεράριθμο το τμήμα της, έχει ζητήσει ο υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Κυριάκος Πιερρακάκης.

Αυτό ανέφερε, μιλώντας νωρίτερα σήμερα το πρωί στον τηλεοπτικό σταθμό ΑΝΤ1, μετά από προβολή ρεπορτάζ, σύμφωνα με το οποίο ο Περιφερειακός Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης πρότεινε στη διευθύντρια του σχολείου να καλέσει την αστυνομία για να απομακρύνει από την τάξη μία 10χρονη μαθήτρια, επειδή ήταν τo 26o παιδί στο τμήμα της. Ωστόσο, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, η αστυνομία και η διευθύντρια του σχολείου αρνήθηκαν να προχωρήσουν στην απομάκρυνση του παιδιού από το σχολείο και εν τέλει αυτό έφυγε με τον πατέρα του.

«Για να φτάνουμε να συζητάμε προφανώς η διαχείριση δεν είναι η πρέπουσα», σχολίασε ο υπουργός και πρόσθεσε: «Τέτοιες περιπτώσειες, όπου προκύπτουν, θα τις θεραπεύουμε μία-μία».

Επιπλέον, σε ό,τι αφορά την εφαρμογή νέων κανόνων στα σχολεία, ειδικότερα σχετικά με τη χρήση κινητών από τους μαθητές, ο κ. Πιερρακάκης σημείωσε ότι ο νέος κανονισμός εφαρμόζεται και μάλιστα, σχολιάζοντας περιστατικό που δόθηκε στη δημοσιότητα από την Πάτρα για αποβολή σε μαθητή προ ολίγων ημερών, τόνισε: «Δεν είναι η πρώτη αποβολή για κινητό, είναι η πρώτη που πήρε δημοσιότητα».

Συμπλήρωσε, δε, ότι ο βασικός λόγος για την απαγόρευση εμφανούς κατοχής και χρήσης κινητών από τους μαθητές στα σχολεία σχετίζεται κυρίως με την προσπάθεια καταπολέμησης των περιστατικών bullying στα σχολεία.

Αναφορικά με τη λειτουργία των σχολείων, ο υπουργός Παιδείας είπε ότι φέτος η σχολική χρονιά ξεκίνησε με 6.000 περισσότερους εκπαιδευτικούς, ενώ για τις συγχωνεύσεις τμημάτων επεσήμανε: «Υπάρχουν 71.000 τμήματα στα σχολεία και σε λιγότερα από 1.000 έπρεπε να εξορθολογίσουμε την κατάσταση για να μην υπάρχουν πολλά κενά. Έχουμε εύηκοα ώτα για περιπτώσεις παιδιών που έχουν πρόβλημα ή καλούνται να διανύσουν μεγάλες αποστάσεις και τα αντιμετωπίζουμε».

Τέλος, σχετικά με τη λειτουργία του Ψηφιακού Φροντιστηρίου, ο κ. Πιερρακάκης υπογράμμισε ότι κατά τις δύο πρώτες ημέρες λειτουργίας του υπάρχουν 4.000 μαθητές που παρακολούθησαν ζωντανά τα μαθήματα.

Αθηνά Καστρινάκη