Εάν αποσυνθέσεις την Ελλάδα, στο τέλος θα δεις να σου απομένουν μια ελιά, ένα αμπέλι κι ένα καράβι. Που σημαίνει: με άλλα τόσα την ξαναφτιάχνεις. Οδυσσέας Ελύτης, 1911-1996, Ποιητής, Νόμπελ 1979

Κίνα-Ευρώπη: Ετήσια αύξηση 34,2% κατέγραψε ο όγκος μεταφοράς φορτίου με εμπορικές αμαξοστοιχίες στο πρώτο εξάμηνο του 2024

8 Αυγούστου, 2024

Συνολικός αριθμός 96 εμπορικών αμαξοστοιχιών με οικονομική αξία φορτίου 2,74 δισεκατομμυρίων γιουάν (350 εκατομμυρίων ευρώ) αναχώρησαν από την Σεντζέν στο πρώτο εξάμηνο του 2024, με ετήσια αύξηση 34,2%, όπως ανακοίνωσαν τα τελωνεία της κινεζικής μεγαλούπολης.

Τα τρένα διέσχισαν την Ρωσία, την Λευκορωσία, την Πολωνία, την Γερμανία, αλλά κι άλλες ευρωπαϊκές χώρες και περιφέρειες μεταφέροντας 100 είδη αγαθών, συμπεριλαμβανομένων ηλεκτρονικών προϊόντων, μηχανολογικού εξοπλισμού, αλλά και ενδυμάτων.

“ Σε σύγκριση με τη μεταφορά εμπορευμάτων με πλοία ή αεροπλάνα, οι εμπορικές αμαξοστοιχίες Κίνας-Ευρώπης είναι λιγότερο πιθανό να επηρεαστούν από τη φύση, ενώ έχουν υψηλή σταθερότητα. Είναι ιδιαίτερα ελκυστικές σε εταιρίες που επιδιώκουν να παραδώσουν προϊόντα σε συγκεκριμένες ποσότητες με υψηλές απαιτήσεις για τη χρονική ακρίβεια της παράδοσης τους”, δήλωσε ο Σου Ζενκάνγκ, αξιωματούχος των τελωνείων της Σεντζέν.

 

Ν.Χ.