Κανείς δεν μπορεί να κερδίσει ένα εκατομμύριο δολάρια με ειλικρίνεια - 
William Jennings Bryan

Κένταλ Τζένερ και Μαουρίτσιο Κατελάν συνεργάζονται για το Garage Magazine

20 Φεβρουαρίου, 2020

Απάντηση στο ερώτημα «ποιο είναι το επόμενο βήμα μετά τη χρέωση 120.000 δολαρίων για μια μπανάνα κολλημένη στον τοίχο με ταινία;» έδωσε το Garage Magazine. Μπορεί στο Art Basel Miami Beach του περασμένου Δεκεμβρίου, ο Μαουρίτσιο Κατελάν να πώλησε τρεις εκδοχές του «Comedian» – μια τέταρτη την έφαγε ένας καλλιτέχνης περφόρμανς – , το περιοδικό όμως κάλεσε τον Ιταλό conceptual artist να σκηνοθετήσει φωτογράφιση της Κένταλ Τζένερ για το 18ο τεύχος του. Ο Κατελάν σκηνοθέτησε, η Κένταλ «ενσάρκωσε» διάφορα έργα του και ο ανερχόμενος Βρετανο-γκανέζος φωτογράφος Κάμπελ Άντι φωτογράφισε.

«Ποτέ στη ζωή μου δεν είχα αυτοκίνητο και ξαφνικά βρέθηκα σε ένα γκαράζ» είπε, σε ανακοίνωσή του, ο Κατελάν, κάνοντας λογοπαίγνιο με την επωνυμία του περιοδικού. «Ένα γκαράζ ανοιχτό – 24 ώρες το εικοσιτετράωρο, επτά μέρες την εβδομάδα – σε πειράματα που παρκάρουν μόνον αυτοκίνητα με πινακίδες από την Πολιτεία της δημιουργικότητας και καινοτομίας. Προσέξτε, το να δουλεύετε εκεί μέσα ενδέχεται να είναι αναζωογονητικό, και τοξικό λόγω των εξατμίσεων».

Η προκλητική φωτογραφία της Τζένερ με λεζάντα «Trophy Wife (Σύζυγος-Τρόπαιο)» είναι αναφορά σε ένα, σε φυσικό μέγεθος, κέρινο μπούστο του σούπερ μοντέλου Στέφανι Σέιμουρ που είχε δημιουργήσει ο Κατελάν το 2003. Το έργο πωλήθηκε τον Νοέμβριο του 2010 αντί 2,4 εκατομμυρίων δολαρίων στον Τζόζε Μουγκράμπι, σε δημοπρασία σύγχρονων έργων τέχνης που διενήργησε ο οίκος Phillips.

Read previous post:
Η προανακριτική ζητεί από τον ΑΠ, να εξασφαλιστεί η κατάθεση των προστατευόμενων μαρτύρων

Αντιπροσωπεία της προανακριτικής επιτροπής της Βουλής που ερευνά την υπόθεση της Novartis σε σχέση με την συμμετοχή του πρώην αναπληρωτή...

Close