Μπορεί κανείς να φυλακιστεί σ΄ ένα δωμάτιο με ξεκλείδωτη πόρτα, αν τυχόν η πόρτα ανοίγει προς τα μέσα και δεν του περάσει απ΄ το να τραβήξει αντί να σπρώξει. Ludwig Wittgenstein, 1889-1951, Αυστριακός φιλόσοφος

Η νέα Ferrari SP38 λανσάρει νέες τάσεις

29 Μάιος, 2018

Η Ferrari, είναι μια από τις πιο ξεχωριστές φίρμες στον χώρο του αυτοκινήτου. Η ιταλική μάρκα που κατασκευάζει σπορ αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων δημιούργησε το τελευταίο μοντέλο της, την καινούργια SP38.

Πρόκειται για μια κατασκευή που αξιοποιεί την γνώση της μάρκας σε κάθε τομέα των αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων και παράλληλα λανσάρει τις νέες τάσεις που θα επικρατήσουν στην εταιρεία. Η Ferrari SP38, παρουσιάστηκε στο Φιοράνο, όπου μετά την τελετουργική παράδοση στον πελάτη, έκανε μερικούς γύρους στην πίστα.

Είναι σχεδιασμένη στο Κέντρο Σχεδίασης της Ferrari και βασίζεται στο πλαίσιο και στο σύστημα κίνησης της 488 GTB. Αυτό το μοναδικό αυτοκίνητο αντανακλά το όραμα του οδηγού που έχει πάθος για τους αγώνες. Ωστόσο, οι μηχανικοί φρόντισαν αυτό το αυτοκίνητο να έχει διπλή προσωπικότητα. Να είναι ευκολοδήγητο στο δρόμο και παράλληλα να κινείται με υψηλούς ρυθμούς στην πίστα, προσφέροντας μεγάλες ποσότητες οδηγικής ευχαρίστησης. Ουσιαστικά εκφράζει το σπορ στυλ και την καινοτομία που αποτελούν τα βασικά στοιχεία στο DNA της φημισμένης ιταλικής φίρμας.

Το ολοκαίνουργιο αμάξωμα, περιλαμβάνει και μια ειδική διαμόρφωση του πίσω τμήματος. Εκεί ξεχωρίζουν τα τρία τμήματα από ίνες άνθρακα που καλύπτουν το μεγάλων διαστάσεων πίσω παρμπρίζ. Οι τρεις εγκάρσιες πτέρυγες καλύπτουν τον χώρο του κινητήρα. Αυτή η διαμόρφωση σε τρία επίπεδα, μειώνει την αεροδυναμική αντίσταση, συμβάλει στην ευστάθεια του αυτοκινήτου και δείχνει τη νέα τάση της μάρκας στην εμφάνιση των μελλοντικών της μοντέλων.

Σε σύγκριση με το πλαίσιο 488, η οπτική μάζα της Ferrari SP38 φαίνεται συγκεντρωμένη στους πίσω τροχούς καθώς ο σφηνοειδής σχεδιασμός διαμορφώνεται πιο έντονα προς τα εμπρός. Οι ειδικοί προβολείς είναι σχεδιασμένοι ώστε να είναι όσο το δυνατόν λεπτότεροι, με τις υποχρεωτικές μονάδες DRL (φώτα ημέρας) έχουν μετακινηθεί σε ένα λεπτό χείλος του προφυλακτήρα για να προσθέσουν χαρακτήρα και λειτουργικότητα, στοιχείο που θυμίζει τη 308 GTB. Ο αεραγωγός που φέρει η 488 GTB αποκρύπτεται εντελώς, χάρη στη νέα διαμόρφωση του χαμηλού άκρου της πόρτας. Το αποτέλεσμα είναι θετικό, καθώς ενισχύει τη σημασία του οπίσθιου όγκου ενώ ταυτόχρονα διατηρεί τη ροή του αέρα στον κινητήρα.

Μια νέα ταπετσαρία που δημιουργήθηκε από την μάρκα φέρει νέα στοιχεία και λεπτομέρειες που αναβαθμίζουν περαιτέρω την εικόνα στου εσωτερικού χώρου. Η ιδιαίτερη Ferrari SP38, θα εμφανιστεί για πρώτη φορά στο 2018 Concorso d’Eleganza Villa d’Este.

Read previous post:
«Προς το εθνικό μας συμφέρον η συμφωνία με την ΠΓΔΜ»

«Αυτή η συμφωνία με τους καλούς μας φίλους και γείτονες από τον Βορρά δεν έγινε επειδή θέλουν να γίνουν μέλος...

Close