Κάθε πρόοδος γεννάει μια νέα ελπίδα που εξαρτάται από τη λύση ενός καινούργιου προβλήματος. Ο φάκελος δεν κλείνει ποτέ. Claude Levi-Strauss, 1908-2009, Γάλλος ανθρωπολόγος

Η κολεξιόν «Fashion Statements» του οίκου Victor & Rolf

11 Φεβρουάριος, 2019

Ο ολλανδικός οίκος Victor & Rolf, οι κρεασιόν του οποίου προορίζονται για πάμπλουτες συλλέκτριες ή μουσεία, ήθελε να αναδείξει την «εκφραστική δύναμη των ενδυμάτων» με την κολεξιόν Άνοιξη-Καλοκαίρι 2019, στην οποία παρουσίασε φορέματα σε ρομαντικό ύφος με κιτς σλόγκαν.

Οι ντιζάινερς του αβαναγκάρντ οίκου χρησιμοποίησαν 8 χιλιόμετρα τούλι στην κολεξιόν «Fashion Statements». Κάθε ένα από τα 18 φορέματα ήταν διακοσμημένο με εμπνευσμένο από memes σλόγκαν, όπως «Συγγνώμη που άργησα, δεν ήθελα νά ‘ρθω» ή, «Παρακαλώ, όχι φωτογραφίες».

Σύμφωνα με τους σχεδιαστές, τα σλόγκαν αναφέρονται στη γλώσσα που χρησιμοποιείται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή στα T-shirts που αγοράζουμε ως σουβενίρ. Δεν σημαίνουν ιδιαιτέρως κάτι, αντιθέτως προσκαλούν τους θεατές να καταλήξουν στα δικά τους συμπεράσματα.

«Όλα αυτά τα σλόγκαν που είναι τόσο προφανή ή εύκολα – υπάρχουν τόσα πολλά κλισέ στο Instagram και, γενικά, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – αντισταθμίζονται από αυτό το ακραίο ρομαντικό συναίσθημα που λαμπυρίζει» είπε ο Ρολφ Σνέρεν στο WWD. «Η αντιπαράθεση αυτών των φαινομενικά άσχετων στοιχείων καταλήγει σε μια τυπική για τον Victor & Rolf έκφραση σουρεαλιστικής ομορφιάς» λένε από τον ολλανδικό οίκο.

Read previous post:
Εκστρατεία προληπτικής ιατρικής της «Ανοιχτής Αγκαλιάς» στη Θράκη

Για 22η χρονιά η ομάδα των εθελοντών της «Ανοιχτής Αγκαλιάς των Φίλων Κοινωνικής Παιδιατρικής και Ιατρικής» θα βρεθεί κοντά στους...

Close