Είναι καλό που οι άνθρωποι του έθνους δεν κατανοούν το τραπεζικό και νομισματικό μας σύστημα, διότι αν το καταλάβαιναν, πιστεύω πως θα ξεσπούσε επανάσταση το αργότερο αύριο το πρωί. - Henry Ford

Η Audi παρουσιάζει το πρωτότυπο πολυτελές sportback A6 e-tron concept στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης

19 Απρίλιος, 2021

Η Audi έχει εξαγγείλει μία «ηλεκτρική επανάσταση», την οποία θα παρουσιάσει στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης, που μόλις άνοιξε τις πύλες της. Στο περίπτερό της θα αποκαλύψει το Audi A6 e-tron concept. Πρόκειται για ένα πλήρως ηλεκτρικό πολυτελές sportback, πρόδρομος μιας καινοτόμου γκάμας αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων παραγωγής.

Το Audi A6, ως μοντέλο, έχει ένδοξη ιστορία στη γκάμα της μάρκας. Από το 1968 που λανσαρίστηκε, έως και το 1994, ήταν γνωστό ως Audi 100. Αρχικά το sedan, στη συνέχεια το Avant σε wagon αμάξωμα, στη συνέχεια το περιπετειώδες all road, με το sportback, το οποίο παρουσιάστηκε ως το A7, να ολοκληρώνει τη γκάμα. Μία πλήρως υβριδική έκδοση που κυκλοφόρησε το 2011, ήταν προάγγελος για το τρέχον Audi A6 TFSI e, που έκανε το ντεμπούτο του το 2019, με plug-in υβριδικό κινητήριο σύστημα και μια ηλεκτρική αυτονομία έως και 91 χιλιόμετρα (WLTP).

Σε αντίθεση με το τελευταίο, το concept του Audi A6 e-tron που εκτίθεται στη Σαγκάη βασίζεται αποκλειστικά στην ηλεκτρική ενέργεια, με βάση τη μελλοντική πλατφόρμα PPE που αναπτύχθηκε υπό την ηγεσία της Audi. Ταυτόχρονα, αντιπροσωπεύει επίσης μια εντελώς νέα σχεδιαστική προσέγγιση. Το αμάξωμα έχει μήκος 4,96 μέτρα, πλάτος 1,96 μέτρα και ύψος 1,44 μέτρα. Το εξωτερικό δίνει μία σαφή ιδέα για τα μελλοντικά μοντέλα παραγωγής της Audi και παρέχει ξεκάθαρες ενδείξεις για το πόσο δυναμική και κομψή θα είναι η ηλεκτροκίνητη κατηγορία πολυτελείας, από τη μάρκα με τα τέσσερα δαχτυλίδια. Το Α6 πάντα διακρινόταν για την αεροδυναμική του. Το Audi A6 e-tron concept, με αεροδυναμικό συντελεστή Cd μόλις 0,22, προϊδεάζει δυναμικά τόσο για τον προσανατολισμό του μοντέλου σε θέματα επιδόσεων όσο και για τον υψηλό βαθμό ενεργειακής απόδοσης.

Έχει αυτονομία άνω των 700 χιλιομέτρων και επιταχύνει από 0 έως 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από τέσσερα δευτερόλεπτα. Δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής ισχύος 350 kW (476 ίπποι) και ροπή 800 Nm, σε συνδυασμό με τεχνολογία 800 Volt που επιτρέπει φόρτιση με έως και 270 kW, επιτρέπουν ανεφοδιασμό με ενέργεια σε μόνο 10 λεπτά για τη φόρτιση μιας άδειας μπαταρίας με ενέργεια για αυτονομία πάνω των 300 χιλιομέτρων, ενώ σε λιγότερο από 25 λεπτά, η 100 kWh μπαταρία του Audi A6 e-tron μπορεί να φορτιστεί από το 5% στο 80% της χωρητικότητάς της.

Κ.Π.