Άλλες χώρες σου προσφέρουν την ανακάλυψη των εθίμων, της λαϊκής δοξασίας ή του τοπίου, αλλά η Ελλάδα σου προσφέρει κάτι πιο δύσκολο: την ανακάλυψη του εαυτού σου. Lawrence Durrell, 1912-1990, Βρετανός συγγραφέας

Για «χορό εκατομμυρίων κρατικού χρήματος για επικοινωνιακές εκστρατείες» κάνει λόγο σε ερώτησή του ο ΣΥΡΙΖΑ

Να διαβιβαστούν στη Βουλή τα στοιχεία για τα κριτήρια με τα οποία κατανέμεται, από ιδιωτική διαφημιστική εταιρεία, η συνολική δαπάνη των 11 εκατομμυρίων ευρώ της εκστρατείας ενημέρωσης στα τοπικά, περιφερειακά και εθνικά ΜΜΕ της χώρας, για τα μέτρα πρόληψης και περιορισμού της διάδοσης του κορονοϊού, ζητούν 45 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ με ερώτηση και αίτηση κατάθεσης εγγράφων που απευθύνουν στον υφυπουργό παρά τω πρωθυπουργό & κυβερνητικό εκπρόσωπο και στον υπουργό Εσωτερικών. 
Οι βουλευτές καταγγέλλουν «χορό εκατομμυρίων ευρώ κρατικού χρήματος από Μαξίμου και Περιφέρειες για επικοινωνιακές εκστρατείες εν μέσω της πανδημίας του κορονoϊού» και ζητούν να ενημερωθούν «από ποιους λόγους υπαγορεύθηκε η παράταση της εκστρατείας επικοινωνίας και ενημέρωσης κατά παρέκκλιση των κείμενων διατάξεων, για 6 μήνες, δηλαδή αντί για την 31η Μαΐου 2020 που προβλέπονταν ως καταληκτική ημερομηνία από την ΠΝΠ της 14ης-3-2020, στις 21 Σεπτεμβρίου του 2020». Καλούν επίσης τους δύο υπουργούς να ενημερώσουν τη Βουλή αν θα προβούν σε αύξηση του αρχικού ποσού των 11 εκατομμυρίων που προβλεπόταν αρχικά για την εκστρατεία ενημέρωσης που αρχικά έληγε την 31η-5-2020 και με ποια κριτήρια εγκρίνονται και χρηματοδοτούνται τα προγράμματα επικοινωνιακής προβολής των Περιφερειών της χώρας για το 2020, ύψους δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ. 
Ανάμεσα στα ερωτήματα που θέτουν είναι πώς γίνεται να δαπανώνται, για την επικοινωνιακή πολιτική μόνο των Περιφερειών της χώρας ποσά διπλάσια απ’ όσα θα δοθούν στα νοσοκομεία για την προμήθεια εξοπλισμού ΜΕΘ (9.000.000 ευρώ) και «πώς είναι δυνατόν να δαπανώνται για την επικοινωνιακή πολιτική περισσότερα από ό,τι θα δοθούν για την πρόσληψη προσωπικού για την στελέχωση των επιπλέον κλινών ΜΕΘ (14.000.000 ευρώ)».
Με την αίτηση κατάθεσης εγγράφων ζητούν να προσκομισθούν αναλυτική κατάσταση των τοπικών, περιφερειακών και εθνικών ΜΜΕ που χρηματοδοτούνται και να προσκομιστούν και τα προγράμματα επικοινωνιακής προβολής των 7 Περιφερειών που έχουν ήδη εγκριθεί και κάθε άλλο σχετικό έγγραφο.