Οι Έλληνες πιστεύουν ακράδαντα ότι όλα τα δυσάρεστα που τους έχουν συμβεί οφείλονται στην Δύση και γι’ αυτό προσπαθούν, με κάθε τρόπο, να της μοιάσουν. Νίκος Δήμου, 1935-, Έλληνας συγγραφέας & αρθρογράφος

Fiat 500X Firefly Turbo 1.0: Συνεχίζει την γνωστή πετυχημένη συνταγή του 500

4 Απριλίου, 2019

Η Fiat τα τελευταία χρόνια έχει αλλάξει.Aνέβασε ταχύτητες, έγινε πιο αναγνωρίσιμη και απέκτησε ομορφότερο ντιζάιν ως… γνήσια Iταλίδα. Ένα από τα μοντέλα της που επιβεβαιώνει τα παραπάνω είναι το Fiat 500X Firefly Turbo 1.0, το οποίο είχαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε για 500 περίπου χιλιόμετρα στο πλαίσιο μιας δοκιμής.

Θα ξεκινήσουμε πρώτα από την εμφάνιση, η οποία είναι “φρέσκια και νεανική” και είναι αυτή που κεντρίζει το ενδιαφέρον των περισσοτέρων στο δρόμο. Αν και το μοντέλο έχει κάνει το ντεμπούτο του το φθινόπωρο του 2014, εντούτοις δείχνει ότι δεν έχει κουράσει και συνεχίζει να έχει φανατικούς φίλους ενισχύοντας την άποψη ότι έχουμε να κάνουμε μ’ ένα διαχρονικό αυτοκίνητο. Το 500X ακολουθεί το γνωστό σε όλους μας design του 500, αλλά σε σαφώς μεγαλύτερη έκδοση. Διαθέτει μία ελαφρώς ανασχεδιασμένη μάσκα, φώτα ημέρας LED και full-LED πίσω φωτιστικά σώματα, ενώ το γενικότερο στυλ είναι παρόμοιο με τον προκάτοχό του.

Το εσωτερικό είναι σχεδόν όμοιο με το “ μικρό” 500άρι, αλλά και αυτό σε λίγο μεγαλύτερες διαστάσεις. Μεταφέρει απροβλημάτιστα τέσσερις επιβάτες, οι οποίοι έχουν αρκετούς αποθηκευτικούς χώρους στη διάθεσή τους, ενώ όταν κληθεί να μπει μέσα και 5ος επιβάτης τότε θα περιοριστεί αισθητά η άνεσή τους. Ο αποθηκευτικός χώρος των επιβατών είναι περίπου 350 λίτρα που έστω και δύσκολα μπορούν να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί, όχι σε όλο το εσωτερικό, είναι μαλακά και ικανοποιούν οδηγό και επιβάτες, δίνοντας παράλληλα τόνο πολυτέλειας. 

Read previous post:
Η μινιμαλιστική Vespa που φαντάστηκε ο Τζούλιο Ιακέτι

Ο Ιταλός σχεδιαστής βιομηχανικών προϊόντων Τζούλιο Ιακέτι (Giulio Iacchetti) «κλείνει το μάτι» στην αρχική Vespa του 1946, με αυτό το...

Close