Κανείς δεν μπορεί να είναι ελεύθερος αν δεν είναι κύριος του εαυτού του. Επίκτητος, 50 μ.Χ.-120 μ.Χ., Στωικός φιλόσοφος

Ένα εκατομμύριο κινητήρες βενζίνης Energy 1.3 Tce το έτος σχεδιάζει να παράγει η Renault

5 Απρίλιος, 2018

Τον πήχη ψηλά βάζει η Renault για την παραγωγή του νέου κινητήρα βενζίνης Energy 1.3 Tce καθώς επιδιώκει οι πωλήσεις να ξεπεράσουν το ένα εκατομμύριο μονάδες ανά έτος.

Ο νέος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης Energy 1.3 Tce χρησιμοποιεί την υψηλή τεχνογνωσία των μηχανικών της εταιρείας, σε συνδυασμό με λύσεις προηγμένης τεχνολογίας, φιλοδοξώντας να θέσει νέα μέτρα σύγκρισης, όχι μόνο στον τομέα της απόδοσης, αλλά παράλληλα της οικονομίας καυσίμου, της αξιοπιστίας και της οδηγικής απόλαυσης.

Τα βασικά χαρακτηριστικά του νέου κινητήρα είναι η ειδική επένδυση (Mirror Bore) στα τοιχώματα των κυλίνδρων για μείωση των τριβών και βελτιστοποίηση της απαγωγής θερμότητας. Μέχρι σήμερα η συγκεκριμένη τεχνολογία ήταν διαθέσιμη σε κινητήρες πολύ υψηλής απόδοσης. Υπάρχει αύξηση της πίεσης του συστήματος άμεσου ψεκασμού στα 250 bar με παράλληλη αύξηση της ακρίβειας διαχείρισης του καυσίμου ώστε η υψηλή απόδοση να συνδυάζεται με τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και τις ελάχιστες δυνατές εκπομπές ρύπων.

Υπάρχει πρωτοποριακός σχεδιασμός του θαλάμου καύσης και εφαρμογή διπλού συστήματος μεταβλητού χρονισμού (VVT), έτσι ώστε ο κινητήρας να προσφέρει κορυφαία ελαστικότητα τόσο στις χαμηλές όσο και τις μεσαίες στροφές. Η βαλβίδα ανακούφισης του συστήματος υπερτροφοδότησης που ελέγχεται ηλεκτρονικά και ενεργοποιείται ηλεκτρικά έτσι ώστε να υπάρχει απόλυτη ακρίβεια στη λειτουργία της, ενώ η κεφαλή κινητήρα είναι σχήματος Δ για μικρότερες διαστάσεις και βάρος.

Παράλληλα οι εξελιγμένες μέθοδοι παραγωγής που εφαρμόζει η Renault, αλλά και οι εντατικές δοκιμές του νέου κινητήρα που ξεπέρασαν τις 40.000 ώρες, εξασφαλίζουν κορυφαία αξιοπιστία και χαμηλό κόστος συντήρησης. Ο νέος κινητήρας θα κατασκευάζεται σε μονάδες παραγωγής των Renault, Nissan και Daimler, ενώ θα είναι ένας πραγματικός παγκόσμιος κινητήρας αφού θα τοποθετείται σε μοντέλα που θα πωλούνται σε όλο τον κόσμο με εξαίρεση την Αυστραλία και την Β. Αμερική. Με βάση τα παραπάνω η πρόβλεψη για την ετήσια παραγωγή ενός εκατομμυρίου μονάδων του νέου κινητήρα δείχνει απόλυτα ρεαλιστική.

Read previous post:
Κακός ήταν ο Μάρτιος για τη γερμανική αγορά

Πτωτική ήταν η πορεία των πωλήσεων καινούριων αυτοκινήτων στη Γερμανία τον Μάρτιο.

Close