Η καλύτερη και πιο ισχυρή στρατηγική επιβίωσης της επιχείρησης σας πρόκειται να είναι η ταχύτητα με την οποία θα χειριστείτε την ταχύτητα των αλλαγών. Αυτή η ταχύτητα ονομάζεται τάση – Ajaero Tony Martins

Έξυπνη” σχολική αίθουσα, ρομποτικοί μηχανισμοί για αμπέλια στο 11ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής Κ. Μακεδονίας

18 Απρίλιος, 2019

Κατασκευή με ρομποτικούς μηχανισμούς που αναλαμβάνει εργασίες σε αμπέλι, παρουσίασε το 1ο Δημοτικό Σχολείου Γουμένισσας Κιλκίς στο 11ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής Κεντρικής Μακεδονίας που διοργανώνεται στη Θεσσαλονίκη, στο Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας – ΝΟΗΣΙΣ.
Οι μαθητές χρησιμοποίησαν αισθητήρες και μοτέρ LegoWeDo και για τον προγραμματισμό των ρομποτικών λειτουργιών αξιοποίησαν το λογισμικό Scratch. Δημιούργησαν πίνακα ελέγχου λειτουργιών και χειρισμού των αισθητήρων και των κινητήρων για τους αυτοματισμούς  ενσωμάτωσαν αισθητήρες απόστασης και κλίσης επάνω σε κατασκευές που σχετίζονται με την εκτέλεση αμπελουργικών εργασιών. Δημιούργησαν την κατασκευή στο πλαίσιο του μαθήματος “Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών” με επιβλέποντες τους εκπαιδευτικούς, Παναγιώτη Προβατίδη και Χρήστο Σαμαρά. 
Επίσης, το Eco Lab – ένα λειτουργικό μοντέλο μιας έξυπνης σχολικής αίθουσας που βελτιστοποιεί τις περιβαλλοντικές της συνθήκες με αυτόματο τρόπο παρουσίασαν μαθητές του από το 1ο και 2ο Δημοτικό Σχολείο Ανατόλια. 
Εξάλλου, οι μαθητές με επιβλέπουσα την εκπαιδευτικό, Ευστρατία Λαμπρίδου σχεδίασαν στο πρόγραμμα tinkercad το τρισδιάστατο μοντέλο μιας σχολικής αίθουσας τεχνολογίας μαζί με τον εξοπλισμό της. Το μοντέλο εκτυπώθηκε σε 3D εκτυπωτή  και οι μαθητές το χρωμάτισαν και το διακόσμησαν. Ακόμη τοποθέτησαν αισθητήρες φωτεινότητας – θερμοκρασίας και όργανα δράσης, φώτα led, στοιχεία θέρμανσης και εξαερισμού τα οποία συνδέθηκαν με Arduino. Οι μαθητές προγραμμάτισαν στο Arduino το λογισμικό που διαβάζει τις τιμές αισθητήρων και αποφασίζει πότε πρέπει να ενεργοποιηθούν τα κατάλληλα όργανα δράσης ώστε η τάξη να διατηρεί ιδανικές περιβαλλοντικές συνθήκες για τους μαθητές της. 
Ακόμα, προσομοίωση ανεμογεννήτριας που παρέχει ρεύμα σε ένα μικρό ακριτικό νησί ήταν η εργασία που παρουσίασαν οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης του 2ου Δημοτικού Σχολείου Πολυγύρου. Η δημιουργία και παρουσίαση του τελικού project έγινε με τη χρήση του προγράμματος scratch και των κιτ LegoWedo1 & 2. 
Στο μεταξύ, οι μαθητές με επιβλέποντες τους εκπαιδευτικούς Ευανθία Παλαιοχωρινού, Γεώργιο Αρσένη, Νικόλαο Σμυρλή, Ευγενία Φιλντίση και Αλέξανδρο Κατσίμερο μέσα από την εργασία εξοικειώθηκαν με το πρόγραμμα scratch, ενίσχυσαν τις γνώσεις τους στη ρομποτική και αντάλλαξαν απόψεις για κοινωνικά, οικονομικά και περιβαλλοντικά προβλήματα.  
 

Read previous post:
Εκδήλωση για την ελληνική αποστολή στη Eurovision στην οικία της Πρέσβεως του Ισραήλ

Σε ιδιαίτερα γιορτινή ατμόσφαιρα πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 16 Απριλίου εκδήλωση για την ελληνική αποστολή στη Eurovision, στην οικία της Πρέσβεως...

Close