Η οικονομική ευημερία από τον πόλεμο είναι σαν την ευημερία που φέρνει ένας σεισμός ή ένας λιμός. Ludwig von Mises, 1881-1973, Ιταλός οικονομολόγος

«Do Whatever Tastes Good» από Malibu

17 Μαΐου, 2022

Στη χώρα της νοοτροπίας «όλον τον χρόνο, καλοκαίρι» μεταφέρει τους θεατές η νέα καμπάνια του Malibu, που συνεργάστηκε με την εταιρεία επικοινωνιών Wieden+Kennedy London για μια ανανέωση του brand του ποτού. Επιστρατεύθηκε ο σκηνοθέτης Dave Meyers, του οποίου το στυλ έχει κοσμήσει τα βιντεοκλίπ των Harry Styles, Billie Eilish και Ariana Grande, και έδωσε ένα ηλιόλουστο, υπερρεαλιστικό βίντεο.

«Όταν σκέφτεσαι το Malibu, αυτομάτως σκέφτεσαι καλοκαιρινές διακοπές στη θάλασσα. Γιατί όμως αυτή η καλοκαιρινή νοοτροπία θα πρέπει να περιορίζεται σε αυτούς τους τρεις σύντομους μήνες; Γιατί θα πρέπει να νιώθουμε σαν να μην μπορούμε να κάνουμε αυτά που θέλουμε;» αναρωτιούνται στη Wieden+Kennedy London.

Στο βίντεο, καθώς ο κόσμος της αναβάτη περνά από μια έρημο στη χώρα των θαυμάτων του Malibu, αυτή καλπάζει πάνω στον Coco, ένα άλογο από καρύδες και φύλλα κοκοφοίνικα, και ταξιδεύουν στον παραισθησιογόνο κόσμο που προσφέρει το ποτό. Το μικρού μήκους βίντεο συνοδεύει ένα ρεμίξ του «Call Me Maybe» της Καναδής τραγουδίστριας-τραγουδοποιού Carly Rae Jepsen. Οι Ιταλοί μπορεί να πάθουν καρδιακή προσβολή βλέποντας να σερβίρονται με πίνια κολάδα πίτσες με ανανά στο Pineapple Pizza Parlour. Ενώ η αναβάτης μασάει την πίτσα της, στρέφεται και βλέπει μπροστά της μια πρόταση γάμου: η μελλοντική νύφη λέει «Ναι!» και ο μελλοντικός γαμπρός περνάει ένα δαχτυλίδι από ανανά στο δάχτυλό της ..

«Είτε πρόκειται για το ότι σιγοπίνεις μια πίνια κολάδα το καλοκαίρι τη στιγμή που ανερυθρίαστα απολαμβάνεις τα top hits της ποπ, είτε για το ότι κάνεις μίξη Malibu και Lemon Lime Soda, το Malibu λέει: “ Do Whatever Tastes”» τονίζουν από τη Wieden+Kennedy London.

Παραγωγός στο βίντεο ήταν η RadicalMedia και η καμπάνια θα καλύψει όλες τις αγορές-κλειδιά της φίρμας, των ΗΠΑ και της Ευρώπης συμπεριλαμβανομένων.