Το να δανείζεσαι δεν είναι πολύ καλύτερο από το να ζητιανεύεις. Όπως το να δανείζεις με τόκο δεν είναι πολύ καλύτερο από το να κλέβεις. Gotthold Ephraim Lessing, 1729-1781, Γερμανός διαφωτιστής

Διαθέσιμη στην Ελλάδα η εξηλεκτρισμένη Mercedes C-Class

2 Απρίλιος, 2021

Ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της Mercedes διαχρονικά, με πωλήσεις άνω των 10,5 εκατομμυρίων μονάδων από το 1982, η νέα C-Class, είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα.

Είναι η πρώτη κλασική σειρά μοντέλων της γερμανικής εταιρείας που εξηλεκτρίζεται πλήρως. Με ενσωματωμένη μίζα-δυναμό και ηλεκτρικό σύστημα οχήματος 48 Volt, θέτει νέα πρότυπα στον τομέα της βιωσιμότητας. Με δυναμικές αναλογίες της δίνει την εντύπωση ότι κινείται ακόμη κι όταν είναι σταματημένη, χάρη στον συνδυασμό κοντού μπροστινού προβόλου, μακρύ μεταξονίου και πίσω προβόλου. Το σπορ καπό του κινητήρα με τους έντονους όγκους τονίζει την παρόρμηση του αυτοκινήτου για κίνηση. Συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο η νέα C-Class εξελίσσει ακόμη περισσότερο την έννοια της σύγχρονης πολυτέλειας.

Στο μπροστινό τμήμα δεσπόζει η χαρακτηριστική επένδυση του ψυγείου της μάρκας, με το αστέρι στο κέντρο του. Η σχεδίαση του πίσω τμήματος είναι χαρακτηριστική ενός sedan με τα πίσω φώτα να κερδίζουν τις εντυπώσεις, αφού στην έκδοση αυτή τα φωτιστικά σώματα απέκτησαν σχεδίαση δύο τμημάτων.

Τέλος, η ποιότητα στη διαμόρφωση του εσωτερικού χώρου αποτυπώνεται μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια. Το ταμπλό οργάνων είναι χωρισμένο σε δύο τμήματα. Το επάνω τμήμα διαθέτει νέους, επίπεδους στρογγυλούς αεραγωγούς που θυμίζουν τα αεροδυναμικά καλύμματα των κινητήρων αεροσκαφών, ενώ το κάτω τμήμα συνίσταται σε μια ενιαία επιφάνεια με πολυτελή διακοσμητικά στοιχεία, η οποία εκτείνεται ομοιόμορφα από την κεντρική κονσόλα μέχρι το ταμπλό οργάνων χωρίς καμία παρεμβολή. Η έμφαση στον οδηγό αναδεικνύει τη σπορ σχεδίαση, με το ταμπλό των οργάνων και την κεντρική οθόνη να έχουν μία ελαφριά κλίση έξι μοιρών προς τον οδηγό.

Κ.Π.