Κάθε αλλαγή βρίσκει αντίσταση επειδή οι γραφειοκράτες έχουν επενδυμένα συμφέροντα στο χάος μέσα στο οποίο λειτουργούν. Richard Nixon, 1913-1994, Αμερικανός πρόεδρος. 

Covid-19: H Unesco συγκροτεί έναν συνασπισμό για να βοηθήσει 1,5 δισεκατ. νέους που δεν έχουν πρόσβαση στην εκπαίδευση

Διεθνείς οργανισμοί, μη κυβερνητικές οργανώσεις, ιδιωτικές επιχειρήσεις … ένας μεγάλος παγκόσμιος συνασπισμός σχηματίστηκε σήμερα για να βοηθήσει το ενάμιση δισεκατομμύριο των παιδιών και των φοιτητών που στερούνται σχολείου ή ανώτερης και ανώτατης σχολής ανά τον κόσμο λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, ανακοίνωσε η Unesco.

Σύμφωνα με την Unesco, το 87% των μαθητών και των φοιτητών παγκοσμίως επηρεάζεται από το κλείσιμο των σχολείων ή των σχολών τους λόγω του κορονοϊού, δηλαδή περισσότερο από 1,5 δισεκ. μαθητιώσας και σπουδάζουσας νεολαίας σε 165 χώρες.

Ο συνασπισμός αυτός έχει στόχο να «βοηθήσει τα κράτη να αναπτύξουν τις καλύτερες λύσεις εκπαίδευσης από απόσταση και αυτές να φθάσουν στα παιδιά και στους νέους που διατρέχουν τον μεγαλύτερο κίνδυνο», αναφέρει σε ανακοίνωση ην Unesco.

«Ουδέποτε παλαιότερα υπήρξαμε μάρτυρες σε μία τέτοιας κλίμακας διατάραξη της εκπαίδευσης», δήλωσε η γενική διευθύντρια της Unesco, Οντρέ Αζουλέ.

Διάφοροι πολυμερείς φορείς όπως η Unicef, ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) και η Παγκόσμια Τράπεζα μετέχουν στον συνασπισμό αυτό.

Μαζί τους, ιδιωτικές εταιρίες (Microsoft, Google, Facebook, Weidong, KPMG..) που θα μπορούν να προσφέρουν την τεχνογνωσία τους σε θέματα τεχνολογίας και φιλανθρωπικές οργανώσεις, οι οποίες «δεσμεύονται να προσφέρουν πόρους τους».

«Οφείλουμε να επιταχύνουμε τους τρόπους για να μοιραστούμε την εμπειρία μας και να βοηθήσουμε τους πιο ευάλωτους, είτε έχουν, είτε δεν έχουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο», δήλωσε η Αμερικανίδα ηθοποιός Αντζελίνα Τζολί, ειδική απεσταλμένη της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες (HCR), που θέσπισε μια εταιρική σχέση με την Unesco για τη συγκρότηση αυτού του συνασπισμού.

Στόχος της πρωτοβουλίας αυτής είναι «η εξεύρεση ισότιμων λύσεων και καθολική πρόσβαση» στην εκπαίδευση κατά τη διάρκεια αυτής της ιδιαίτερης κατάστασης, καθώς οι ανισότητες στην πρόσβαση στο Διαδίκτυο και συνεπώς στα μαθήματα από απόσταση, είναι τεράστιες, ακόμη και εντός των ανεπτυγμένων χωρών.

Read previous post:
Α. Ξανθός σχετικά με την ενημέρωση Πέτσα για θέματα υγείας: Εξελίξεις προς τη σωστή κατεύθυνση ωστόσο οι ανάγκες είναι πολύ μεγαλύτερες

Την κυβερνητική ανακοίνωση περί επιτάχυνσης των βημάτων στελέχωσης του ΕΣΥ και αύξησης των διαθέσιμων κλινών ΜΕΘ σχολιάζει με δηλώσεις του...

Close