Οι εταιρείες ανησυχούν υπερβολικά για το κόστος να κάνουν κάτι. Αυτό που πρέπει να τους ανησυχεί είναι το κόστος να μην το κάνουν. Philip Kotler, 1931-, Αμερικανός γκουρού του Μάρκετινγκ

w03-112107w1060322w24142930w12170808euballot

Ακρίβεια και οικονομία οι κύριες παράμετροι για τις αποφάσεις Ευρωπαίων και Ελλήνων πολιτών στις ευρωπαϊκές εκλογές του Ιουνίου

Η αύξηση των τιμών και του κόστους ζωής (70%) και η οικονομική κατάσταση (69%) ήταν οι κύριες παράμετροι για τις αποφάσεις των Ελλήνων πολιτών στις ευρωπαϊκές εκλογές του Ιουνίου (42% και 41% αντιστοίχως για την ΕΕ), σύμφωνα με τη δημοσκόπηση Ευρωβαρόμετρο που έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

19:29
19:25
19:18
19:14
19:04
18:38
18:34
18:24
18:19
18:19
18:18
18:14
17:48
17:35
17:19
17:19
17:19
17:08
17:04
16:44
16:39
16:21
16:20
16:00
15:50
15:34
15:26
15:14
15:10
15:00
14:54
14:38
14:34
14:25
14:25
14:24
14:21
14:20
14:04
13:58
13:54
13:51
13:50
13:38
13:35
13:34
13:24
13:18
13:04
12:45

ΠΙΟ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΑ

ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ

Empty tab. Edit page to add content here.

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ