Συντηρητικός είναι αυτός που πιστεύει ότι τίποτε δεν πρέπει να γίνεται για πρώτη φορά. Thomas Fuller, 1608-1661, Άγγλος στοχαστής

Συνταγές

Cupcakes με πρωτεΐνη Αρακά Αλεύρι Καρύδας και Raspberry!!!

Ιούν 28, 2017

Υλικά: 2 κουτ. σούπας βούτυρο καρύδας 3 κουτ. σούπας κρυσταλλική Στέβια (σε αναλογία 1:4) 1 αβγό Μισό  κουτάκι Νουνού (και άλλο τόσο) Νερό Μισό κουταλάκι σόδα Μισό κουταλάκι ξύδι  Μισή κούπα του τσαγιού αλεύρι καρύδας  Μισή κούπα σκόνη (αλεύρι) αρακά  Παραπάνω από μισή κούπα αλεύρι απο Φαγόπυρο  2 βανίλιες  Μια πρέζα

Κουλούρια Θεσσαλονίκης θρεπτικά με λίγες θερμίδες

Ιούν 19, 2017

Προετοιμασία: 15΄,  Ψήσιμο: 20΄ Υλικά για 6 μεσαία κουλούρια: 50γρ γιαούρτι 2% στραγγιστό Μισό κουτ. γλυκού σόδα  Μιάμιση κουτ. σούπας ξύδι λευκό  2 κουτ. σούπας ελαιόλαδο  2-3 σταγόνες υγρή στεβια  4 κουτ. σούπας σπασμένο λιναρόσπορο  2 κουτ. σούπας σουσάμι ολικής  3 κουτ. σούπας ηλιόσπορους 250γρ. αλεύρι Ζέας ολικής Επιπλέον Σουσάμι

Πίτα με σπανάκι σταφίδες και φέτα

Ιούν 19, 2017

Προετοιμασία: 25΄,  Ψήσιμο: 30΄ Υλικά για 1 πίτα κανονικού μεγέθους: 1 αυγό Μισό  κουτάκι γάλα εβαπορέ 2% (το αντίστοιχο νερό) 1 κουταλάκι κύμινο Μπέικιν πάουντερ Αλάτι πιπέρι 4-5 κουταλιές γεμάτες (σούπας) νυφάδες βρώμης 4-5 κουταλιές γεμάτες (σούπας) αλεύρι ολικής ζέας Φέτα (με χαμηλά λιπαρά) 3 φέτες μικρές Σταφίδες 1 φλιτζανάκι τσαγιού