Αν δεν έχεις λεφτά, πάρε δάνειο. Ποτέ μη ζητάς μικρά ποσά. Ζήτα όσα χρειάζεσαι, και πάντα να τα ξεπληρώνεις το συντομότερο δυνατό. ~Αριστοτέλης Ωνάσης | (Έλληνας εφοπλιστής ) | 1900-1975

Νέος επικεφαλής του τμήματος μάρκετινγκ της Ευρώπης στη Hyundai

21 Σεπτέμβριος, 2017

Νέος επικεφαλής του τμήματος μάρκετινγκ της Ευρώπης στη Hyundai ανέλαβε ο μέχρι πρότινος υπεύθυνος του αντίστοιχου τμήματος της BMW, Ανδρέας Κρίστοφερ Χόφμαν. Στόχος της Hyundai είναι να γίνει η πιο δημοφιλής ασιατική μάρκα στην Γηραιά Ήπειρο ξεπερνώντας την Toyota και τη Nissan.

Ο κ. Χόφμαν θα αναλάβει τη νέα του θέση την 1η Νοεμβρίου, ενώ θα είναι υπεύθυνος και στους τομείς του σχεδιασμού προϊόντων, τη διαχείριση και την τιμολόγησή τους.

Σημειώνεται ότι κατά τους πρώτους οκτώ μήνες, οι πωλήσεις της Hyundai αυξήθηκαν κατά 3,2% στις 345.518 μονάδες στην Ευρωπαϊκή Ένωση, σύμφωνα με στοιχεία της βιομηχανικής ένωσης ACEA.

Κ.Π.

Περισσότερα στη κατηγορία Auto Moto
Το ανανεωμένο Toyota Land Cruiser αποκαλύφθηκε στη Φρανκφούρτη

Μια από τις σημαντικότερες παρουσίες στη κατηγορία των SUV ειδικών προδιαγραφών είναι το Toyota Land Cruiser.

Close