Μη λογομαχείτε ποτέ, δεν πρόκειται να πείσετε κανέναν. Οι γνώμες είναι σαν τις πρόκες: όσο πιο πολύ τις χτυπάμε, τόσο πιο βαθιά μπαίνουν - Αλέξανδρος Δουμάς υιός, 1824-1895, Γάλλος συγγραφέας

Νέος επικεφαλής του τμήματος μάρκετινγκ της Ευρώπης στη Hyundai

21 Σεπτέμβριος, 2017

Νέος επικεφαλής του τμήματος μάρκετινγκ της Ευρώπης στη Hyundai ανέλαβε ο μέχρι πρότινος υπεύθυνος του αντίστοιχου τμήματος της BMW, Ανδρέας Κρίστοφερ Χόφμαν. Στόχος της Hyundai είναι να γίνει η πιο δημοφιλής ασιατική μάρκα στην Γηραιά Ήπειρο ξεπερνώντας την Toyota και τη Nissan.

Ο κ. Χόφμαν θα αναλάβει τη νέα του θέση την 1η Νοεμβρίου, ενώ θα είναι υπεύθυνος και στους τομείς του σχεδιασμού προϊόντων, τη διαχείριση και την τιμολόγησή τους.

Σημειώνεται ότι κατά τους πρώτους οκτώ μήνες, οι πωλήσεις της Hyundai αυξήθηκαν κατά 3,2% στις 345.518 μονάδες στην Ευρωπαϊκή Ένωση, σύμφωνα με στοιχεία της βιομηχανικής ένωσης ACEA.

Κ.Π.

Read previous post:
Στ. Θεοδωράκης Η ζωή δεν γυρίζει πίσω, για την εμπλοκή στις εκλογές της Κεντροαριστεράς

Να προχωρήσουμε, δηλώνει ο επικεφαλής του Ποταμιού, Στ.

Close