Ο Νότος δημιουργεί τους πολιτισμούς. Ο Βορράς τους καταστά, τους καταστρέφει, δανείζεται από αυτούς, τους διαδίδει. Αυτή είναι μια σύντομη σύνοψη της Ιστορίας - Will Durant

Μετά τα εγκαίνια κλείνουν οι εθνικές για να ολοκληρωθούν οι δρόμοι!

20 Απρίλιος, 2017

Ο κανόνας είναι πρώτα να ολοκληρώνονται οι δρόμοι και τα έργα και μετά να γίνονται τα εγκαίνια. Όχι στην Ελλάδα. Εδώ πρώτα έγιναν τα εγκαίνια και τώρα πολλοί δρόμοι θα κλείσουν για να ολοκληρωθούν..

Ο αυτοκινητόδρομος της Ολυμπίας Οδού, δηλαδή Κορίνθου-Πατρών που εγκαινιάστηκε πανηγυρικά, θα ξανακλείσει προσεχώς αφού εκκρεμεί ακόμη η ολοκλήρωση ενός μεγάλου κομματιού, και συγκεκριμένα η απόσταση από το Ξυλόκαστρο μέχρι το Ρίο. Αυτές οι εργασίες αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί με βάση το χρονοδιάγραμμα της κοινοπραξίας έως τα τέλη Ιουνίου. Το κλείσιμο του δρόμου θα γίνεται κατά τις βραδινές ώρες, ανά λωρίδα, και όπου χρειάζεται η κυκλοφορία θα εκτρέπεται σε παράδρομους. Κι όμως στην περίπτωση της Ολυμπίας Οδού είχε ξεκαθαριστεί από την αρχή ότι δεν έχουν ακόμη ολοκληρωθεί εννέα κρίσιμα χιλιόμετρα σε τέσσερα σημεία. Το Δερβένι, τις Καμάρες, τα Αραχωβίτικα και τον ανισόπεδο κόμβο Ρίου. Οι εργασίες σε αυτό το κομμάτι έχουν προγραμματιστεί να ολοκληρωθούν ως τα τέλη Αυγούστου. Αρκεί να σκεφτεί κανείς ότι στον κόμβο του Ρίου έχουν δοθεί στην κυκλοφορία μόνο δύο από τα συνολικά οκτώ ρεύματα. Στον ίδιο αυτοκινητόδρομο δεν υπάρχει σύνδεση του κόμβου της Λυκοποριάς  με το τοπικό δίκτυο, που σημαίνει ότι οι οδηγοί πρέπει να διανύσουν μεγάλη διαδρομή, προκειμένου να φτάσουν στην συγκεκριμένη περιοχή.

Ιόνια Οδός

Τα μεγάλα προβλήματα παρουσιάστηκαν στην Ιόνια Οδό. Εκεί κατά την επιστροφή των εκδρομέων την περασμένη Δευτέρα η ουρά ξεπέρασε τα οκτώ χιλιόμετρα. Το μεγαλύτερο πρόβλημα εντοπίζεται στη νέα σήραγγα της Κλόκοβας, όπου λίγο πριν μπουν μέσα τα αυτοκίνητα, οι δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση γίνονται ξαφνικά μία. Το αποτέλεσμα ήταν πολλοί οδηγοί να χρειάζονται δύο ώρες για να κάνουν μια διαδρομή 35 χιλιομέτρων από το Μεσολόγγι στο Αντίρριο. Αρκεί να σκεφτεί κανείς ότι ο αρχικός σχεδιασμός προέβλεπε πως η Ιόνιο Οδός θα συναντά τη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου με δύο λωρίδες κυκλοφορίας (συν ΛΕΑ). Αλλά ακόμη να παραδοθεί στην κυκλοφορία αυτό το τμήμα των πρώτων 10 χιλιομέτρων, με αποτέλεσμα οι οδηγοί να διανύουν την απόσταση μέσω της Παλαιάς Εθνικής Οδού! Ταυτόχρονα, στον γυρισμό για την Αθήνα, οι λωρίδες ανά κατεύθυνση γίνονται μία, καθώς ο σχεδιασμός πέφτει πάνω στον παλαιό δρόμο. Τώρα το σχέδιο προβλέπει ότι μέχρι το τέλος Μαίου θα δοθούν τα 10 χλμ από το Αντίρριο έως την είσοδο της Κλόκοβας, και έως το τέλος Ιουνίου, τα 27 χλμ από την Αμφιλοχία έως το Κομπότι όπως και άλλα 14 χλμ από την Πέρδικα (Ιωάννινα) έως την Εγνατία.

Ένα μόνο έργο από τα τρία ήταν έτοιμο για παράδοση, δηλαδή η σήραγγα των Τεμπών, και το τμήμα Μαλιακός-Κλειδί του αυτοκινητοδρόμου Αιγαίου που εγκαινιάστηκε στις 6 Απριλίου. Δεν είναι τυχαίο ότι εκεί δεν παρουσιάστηκαν προβλήματα.

με πληροφορίες από liberal.gr

Read previous post:
Εξερράγη εκρηκτικός μηχανισμός έξω από τράπεζα στο κέντρο της Αθήνας

Εξερράγη εκρηκτικός μηχανισμός έξω από τράπεζα στο κέντρο της Αθήνας.

Close