Συνήθως, τα φοβερά πράγματα που γίνονται με το πρόσχημα ότι τα απαιτεί η πρόοδος, στην πραγματικότητα δεν είναι καθόλου πρόοδος, αλλά απλώς φοβερά πράγματα. Russell Baker, 1925- , Αμερικανός δημοσιογράφος

Ειδικοί σύμβουλοι θα εκπαιδεύσουν επαγγελματίες του Τουρισμού στη Θεσσαλονίκη

14 Σεπτέμβριος, 2018

Τέσσερις ειδικοί σύμβουλοι σε θέματα μάρκετινγκ και προβολής (online advisors) της Google θα βρίσκονται για τους επόμενους έξι μήνες στη Θεσσαλονίκη για να εκπαιδεύσουν τους επαγγελματίες του τουρισμού ώστε να μάθουν να αξιοποιούν τα εργαλεία του διαδικτύου προς όφελος της επιχείρησής τους.
Όπως ανέφερε ο Γρηγόρης Ζαριφόπουλος, Γενικός διευθυντής της Google για Ελλάδα, Βουλγαρία, Κύπρο και Μάλτα, η Θεσσαλονίκη έχει σημαντικές προοπτικές περαιτέρω τουριστικής ανάπτυξης. Η δυναμική αυτή αποτυπώνεται στην αύξηση των αναζητήσεων  στο διαδίκτυο, που σχετίζονται με την πόλη, κατά τα 15%, κυρίως από χώρες όπως η Γερμανία, η Αγγλία και η Ιταλία.
Ο κ.Ζαριφόπουλος, εξήγησε πως παράλληλα θα γίνονται ειδικά σεμινάρια, αρχής γενομένης από το σημερινό που πραγματοποιήθηκε στο δημαρχείο. Την ίδια ώρα η Google παρουσίασε μια αποκλειστική ταξιδιωτική ιστορία για τη Θεσσαλονίκη που δημιουργήθηκε για το Google earth. Πρόκειται για έναν διαδραστικό χάρτη της Θεσσαλονίκης που αναδεικνύει 27 σημαντικά σημεία ή προορισμούς ενδιαφέροντος για τον ταξιδιώτη. Όπως ανέφερε, περίπου 45% των χρηστών του διαδικτύου καταφεύγουν στο google map και από αυτούς, το 40% επισκέπτεται κάποιο από αυτά τα μέρη που έχει αναζητήσει. Με αυτά τα δεδομένα, είναι σημαντικό να μπορεί μια επιχείρηση να ξέρει να προβάλλεται σωστά στους χάρτες της Google και να αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες και τα εργαλεία, τα οποία παρέχονται δωρεάν.
Αξίζει να σημειωθεί επίσης, ότι οι εν λόγω online advisors θα έχουν στη διάθεσή τους ειδικές κάμερες για να καταγράφουν τα σημεία ενδιαφέροντος και να αξιοποιούν τις υπηρεσίες του street view.
Η συνεργασία του Δήμου με την Google Ελλάδας στον τομέα του τουρισμού ανακοινώθηκε στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου, που πραγματοποιήθηκε σήμερα, με αφορμή το πρόγραμμα «Ψηφιακές δεξιότητες για την ανάπτυξη του τουρισμού στον Δήμο Θεσσαλονίκης».
Το πρόγραμμα εντάσσεται στην πρωτοβουλία «Grow Greek Tourism Online»,που «τρέχει» τα τελευταία τρία χρόνια και συμπεριλαμβάνει τη δωρεάν εκπαίδευση μικρομεσαίων τουριστικών επιχειρήσεων πάνω στις ψηφιακές δεξιότητες προκειμένου να ενισχυθεί η διαδικτυακή τους παρουσία και να προσελκύσουν περισσότερους επισκέπτες. Το πρόγραμμα Grow Greek Tourism Online για την Θεσσαλονίκη εντάσσεται στις δράσεις της «Εθνικής Συμμαχίας για Ψηφιακές Δεξιότητες και την Απασχόληση», την οποία εποπτεύει το Υπουργείο Διοικητικής Ανασυγκρότησης.
Το άνοιγμα της εκδήλωσης χαιρέτισε ο πρέσβης των ΗΠΑ, Τζέφρι Πάιατ, τονίζοντας ότι είναι μεγάλος θαυμαστής της πόλης, ενώ εξέφρασε την ικανοποίησή του για την εν λόγω συνεργασία, υπογραμμίζοντας ότι αποτελεί καλό παράδειγμα για το πώς οι αμερικανικές εταιρείες και η αμερικανική τεχνολογία βοηθούν στην ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας.
Στις γόνιμες προσπάθειες που έγιναν όλα τα προηγούμενα χρόνια για την ανάπτυξη του τουρισμού στη Θεσσαλονίκη αναφέρθηκε ο δήμαρχος, Γιάννης Μπουτάρης. Τόνισε, πως μέσα σε αυτές συγκαταλέγεται η δράση που «τρέχει» η αντιδημαρχία Τουρισμού – γνωστή ως Διπλωματία των Πόλεων – και προβάλλει τη Θεσσαλονίκη στο εξωτερικό, ενώ την ίδια ώρα η πόλη ανέδειξε το πολυπολιτισμικό της παρελθόν, την ιστορία, τα πανεπιστήμια και τη γαστρονομία της.
“ Η συνεργασία αυτή θα προσφέρει στους επαγγελματίες του κλάδου νέες δεξιότητες και νέα γνώση, η οποία θα επιστρέψει ως προστιθέμενη αξία στην πόλη», είπε ο αντιδήμαρχος Τουριστικής Ανάπτυξης και Διεθνών Σχέσεων, Σπύρος Πέγκας. Ο ίδιος, εξέφρασε την ικανοποίησή του για το γεγονός ότι υπήρξε ο πρώτος αρμόδιος αντιδήμαρχος με το αντίστοιχο αντικείμενο στον Δήμο Θεσσαλονίκης, καθώς, αυτό αποδεικνύει την προτεραιότητα που τέθηκε εξαρχής από την παρούσα διοίκηση.
Από την πλευρά του, ο αντιδήμαρχος Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Κοινωνίας των Πολιτών, Νίκος Φωτίου, είπε ότι ο  Δήμος Θεσσαλονίκης με βασικό γνώμονα τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες προς στους δημότες του έχει καταρτίσει την ψηφιακή στρατηγική για τα έτη 2017-2020 και προωθεί τη σταδιακή υλοποίησή της.
Το πρόγραμμα αυτό εντάσσεται στις δράσεις της Εθνικής Συμμαχίας για τις ψηφιακές δεξιότητες, όπως επεσήμανε ο προϊστάμενος του τμήματος Καινοτομίας και Βέλτιστων Πρακτικών του υπουργείου Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Χρήστος Κοκκάλας. Όπως είπε η «ελληνική εθνική συμμαχία για τις ψηφιακές δεξιότητες και την απασχόληση, αποτελεί το 20ο μέλος της Μεγάλης Συμμαχίας για τις ψηφιακές δεξιότητες στην ΕΕ και στον πυρήνα της λειτουργίας της βρίσκεται η συνεργασία μελών από τον δημόσιο, ιδιωτικό και τρίτο τομέα με ισχυρή ικανότητα συνεισφοράς στον ψηφιακό μετασχηματισμό της χώρας».
 Από την πλευρά του ο προϊστάμενος της Γενικής Διεύθυνσης Δημόσιων Οργανώσεων του υπουργείου Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Νίκος Μιχαλόπουλος, επεσήμανε την ανάγκη να υπάρξει  ψηφιακός αναπροσανατολισμός της δημόσιας διοίκησης για να υπηρετήσει την κοινωνία και την οικονομία.
Grow Greek Tourism Online
Σημειώνεται, ότι η  πρωτοβουλία της Google «Grow Greek Tourism Online», επίσημο μέλος της Εθνικής Συμμαχίας για Ψηφιακές Δεξιότητες και Θέσεις Εργασίας και υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, της Γενικής Γραμματείας Δια Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων, του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), συνεχίζει την προσπάθεια ενίσχυσης των ψηφιακών δεξιοτήτων των επαγγελματιών του τουρισμού, προκειμένου να αξιοποιήσουν το διαδίκτυο και να προσελκύσουν ακόμα περισσότερους πελάτες.
Κατά τη διάρκεια των τριών ετών εφαρμογής του προγράμματος «Grow Greek Tourism Online», περισσότεροι από 100.000 επαγγελματίες, αλλά και μελλοντικά στελέχη του τουρισμού εκπαιδεύτηκαν δωρεάν σε ψηφιακές δεξιότητες σε όλη τη χώρα, μέσα από τις εθνικές δράσεις, όπως:
-Δωρεάν πλατφόρμα διαδικτυακής εκπαίδευσης g.co/greektourism, με μαθήματα και παραδείγματα βέλτιστων πρακτικών, σε τομείς όπως η δημιουργία online παρουσίας μιας επιχείρησης, social media marketing κ.ά.
-Ομαδικά σεμινάρια και προσωπικές συναντήσεις σε περισσότερες από 80 πόλεις της Ελλάδας, για τουριστικές επιχειρήσεις και
-Δωρεάν σεμινάρια σε πάνω από 40 Εκπαιδευτικά Ιδρύματα σε όλη τη χώρα, τα οποία συνεχίζονται και αυτή τη χρονιά.
Νικόλ Καζαντζίδου

 

Read previous post:
Εκτός Σέλτικ ο Τζαμπάρι Μπερντ λόγω ξυλοδαρμού

Εκτός ομάδας στους Σέλτικς ο  Τζαμπάρι Μπερντ, μετά τη σύλληψη του 24χρονου γκαρντ των «Κελτών», με βαριές κατηγορίες για άγριο...

Close