Οι άνθρωποι είναι συντηρητικοί ως προς αυτό που κατέχουν και επαναστάτες ως προς αυτό που κατέχουν οι άλλοι - Malcolm de Chazal

Βελτίωσε την αεροδυναμική του το Volkswagen I.D. R Pikes Peak

18 Μάιος, 2018

Το αμιγώς ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό αυτοκίνητο I.D. R Pikes Peak έχει εξελιχθεί ειδικά για να ανταπεξέλθει με επιτυχία στις απαιτήσεις της διάσημης ανάβασης στην κορυφή του βουνού του Κολοράντο (ΗΠΑ) στις 24 Ιουνίου. Η αεροδυναμική του, έχει εξελιχθεί ειδικά για να το φέρει σε χρόνο ρεκόρ, από τη γραμμή εκκίνησης σε υψόμετρο περίπου 2.900 μέτρων, στον τερματισμό στα 4.300 μέτρα πάνω από τη στάθμη της θάλασσας.

Η χαμηλή πίεση του αέρα δημιουργεί εντελώς διαφορετικές αεροδυναμικές συνθήκες από οποιαδήποτε πίστα σε πεδινές εκτάσεις. Σε σχέση με τις άλλες κλάσεις αγωνιστικών, οι σχετικά ανοικτοί κανονισμοί έδωσαν στους μηχανικούς μεγαλύτερα περιθώρια για τη σχεδίαση του σασί και της πίσω πτέρυγας του I.D. R Pikes Peak. Στην διάρκεια της ανάβασης – συνολικού μήκους 19,99 χιλιομέτρων – αναπτύσσονται ταχύτητες που φτάνουν τα 240 χλμ./ώρα, ταχύτητα σχετικά χαμηλή για ένα πρωτότυπο όπως το I.D. R Pikes Peak, το οποίο θεωρητικά μπορεί να αναπτύξει πολύ υψηλότερη.

Το υψόμετρο στο Pikes Peak σημαίνει πως ο αέρας είναι 35% πιο αραιός σε σχέση με αυτόν που υπάρχει σε μία πεδινή πίστα. Η τεράστια πτέρυγα επιτρέπει την αντιστάθμιση της απώλειας πίεσης με αποτέλεσμα στην ανάβαση το μέγιστο κάθετο αεροδυναμικό φορτίο, θα είναι μεγαλύτερο από το ίδιο το βάρος του αυτοκινήτου. Για τις όποιες αλλαγές η Volkswagen χρησιμοποίησε ένα μοντέλο υπό κλίμακα για να δοκιμάσει διαφορετικές παραλλαγές του αγωνιστικού πρωτότυπου στο αεροδυναμικό τούνελ.

Read previous post:
Βουλή-Συζήτηση για Novartis: Τυχόν αδικαιολόγητη παράταση ή μη ολοκλήρωση της διαδικασίας προσβάλει βάναυσα την προσωπικότητά μου, τόνισε ο Π. Πικραμμένος

«Ενώπιόν σας, στη συνεδρίαση της 21ης Φεβρουαρίου, σας ζήτησα να παραδοθώ αθώος στην κοινωνία το ταχύτερο δυνατόν.

Close