Τα μεγάλα πράγματα φτιάχνονται από μια σειρά μικρών πραγμάτων που συγκεντρώνονται όλα μαζί. Vincent Van Gogh, 1853-1890, Ολλανδός ζωγράφος

Αυλαία για το πλήρως ανακαινισμένο κατάστημα Κωτσόβολος στο Athens Mall

19 Οκτώβριος, 2018

Το ανακαινισμένο κατάστημα Κωτσόβολος στο εμπορικό κέντρο The Mall Athens παρουσίασε ο αντιπρόεδρος & διευθύνων σύμβουλος της Κωτσόβολος-Dixons South East Europe Γιάννης Βασιλάκος.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, ο κ. Βασιλάκος εστίασε στους τρόπους διάδρασης με το προϊόντα που προσφέρει το κατάστημα στους καταναλωτές.

«Το ανανεωμένο κατάστημα Κωτσόβολος στο The Mall Athens θα αποτελέσει τη βάση για τις ανακαινίσεις των καταστημάτων της επόμενης διετίας-τριετίας. Όλες οι παρεμβάσεις της επόμενης διετίας-τριετίας θα βασίζονται σε κόνσεπτ που παρουσιάζονται εδώ. Είναι μία λογική που ξεπερνάει τα όρια της ανακαίνισης. Είναι μία στρατηγική επιλογή, για να τονίσει τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα μίας αλυσίδας σαν τη δική μας που έχει φυσικά και εναλλακτικά κανάλια και προσπαθεί να πετύχει το μέγιστο μέσα από αυτήν την πολυκαναλική στρατηγική» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Βασιλάκος.

«Όσο τα πράγματα αλλάζουν και τα καταστήματα αντιμετωπίζουν ανταγωνισμό από το online, βρισκόμαστε στη στιγμή που πρέπει να φτιάξουμε καταστήματα που παρουσιάζουν σημαντικό ενδιαφέρον για τον καταναλωτή, ο οποίος, ερχόμενος σε αυτά, μπορεί να έχει διάδραση με τα προϊόντα, να τα χρησιμοποιεί, να τα βλέπει σε λειτουργία και να έχει πλήρη άποψη για το προϊόν, την επίδοσή του και τη λειτουργία του. Έτσι, δίνουμε λόγο στον καταναλωτή, μετά το ταξίδι που έχει κάνει online, να έρχεται στο κατάστημα, για να δει το προϊόν, να το δοκιμάσει και να κάνει την αγορά του εντός του καταστήματος. Πρέπει να φτιάξουμε μία νέα γενιά καταστημάτων που ο πελάτης θα έχει λόγο να έρθει, για να δει το προϊόν που τον ενδιαφέρει» δήλωσε ο κ. Βασιλάκος.

Στη συνέχεια, επανέλαβε τη σημασία του φυσικού καταστήματος, επισημαίνοντας ότι η εταιρεία επενδύει σε κόσμο, σε πωλητές, σε εκπαίδευση, σε προϊόντα. «Οφείλουμε τα καταστήματά μας να είναι διαδραστικά, φιλόξενα και ο καταναλωτής να μπορεί να δει παραπάνω πράγματα από αυτά που θα έβλεπε σε μία ιστοσελίδα» υπογράμμισε ο αντιπρόεδρος & διευθύνων σύμβουλος της Κωτσόβολος-Dixons South East Europe. Στόχος, όπως σημείωσε, είναι η μεγιστοποίηση της εμπειρίας του καταναλωτή στο κατάστημα.

Μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε και στην τάση που επικρατεί για καλύτερη συσκευή, μέσα από την ανάπτυξη του τουρισμού στην Ελλάδα. «Το Airbnb ή άλλες πλατφόρμες φέρνουν κόσμο και σε ενοικιαζόμενα διαμερίσματα ή βίλες όπου εκεί αυτός που ανακαινίζει, θέλει κάτι ποιοτικό, για να μην χαλάει και πολλές φορές αναζητά και κάτι καλύτερο, για να μπορέσει να πετύχει ένα καλύτερο τίμημα στην ενοικίαση» εξήγησε ο κ. Βασιλάκος.

Αναφερόμενος στο σύνολο της αγοράς, ο κ. Βασιλάκος σχολίασε ότι η χρονιά ξεκίνησε δύσκολα, καθώς πιέστηκε πάρα πολύ, λόγω κλιματισμού, ψύξης και εποχιακών. Ωστόσο, όπως διευκρίνισε, η Κωτσόβολος κατάφερε να είναι εντός των στόχων, «που σημαίνει ότι ήταν αυξητική σε σχέση με πέρυσι και κινούμενη με αρκετά καλύτερο ρυθμό από την υπόλοιπη αγορά μέσα από άλλες κατηγορίες, όπως είναι η κινητή τηλεφωνία και η τηλεόραση». Σύμφωνα με τον κ. Βασιλάκο, ένα μεγάλο μέρος- περισσότερο πολλές φορές από το μισό της κερδοφορίας της εταιρείας -προορίζεται για τοπικές επενδύσεις.

Τέλος, ο κ. Βασιλάκος τόνισε ότι οι καταναλωτές με την επίσκεψή τους στο ανακαινισμένο κατάστημα Κωτσόβολος στο The Mall Athens θα έχουν την ευκαιρία να δουν πρωτοποριακά προϊόντα σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους και καινοτομίες.
 

Read previous post:
Έτοιμη για εκτόξευση η ευρω-ιαπωνική αποστολή BepiColombo για τον Ερμή

Πλησιάζει η στιγμή για την έναρξη μιας νέας σημαντικής και φιλόδοξης διαστημικής αποστολής, με την ονομασία BepiColombo, που έχει ως...

Close